středa 1. května 2013

Začal nejpestřejší měsíc roku - květen

Dnešní volný den jsme si užívali doma v klidu a pohodě:-) Fouká nám tu vítr a je docela chladno. Odpoledne jsme zajeli do jednoho zahradního centra. Fotoaparát zůstal doma, budu se muset naučit brát ho s sebou. Cestou jsme se mohli "kochat" pohledy na rozkvetlé třešňové sady, pučící les a zelenající se pole. Dokoupili jsme jahody za ty vymrzlé, nějaké bylinky a letničky.
 
Mám rozečtenou zajímavou detektivku:-), kterou mi doporučila knihovnice. Autor zatím napsal devět knížek a musím zjistit, kolik jich je přeloženo do češtiny:-))
 
Minulý pátek jsem zkoušela fotit a tak přidávám obrázky z předzahrádky.
 
Zkouším makrofotografii






 Nomální nastavení
 Opět makro - tentokrát kvetoucí zimostráz (buxus) vypěstovaný z větvičky.

 I tento keřík je vypěstovaný z malé větvičky.


 
 V pivoňce byl schovaný "návštěvník" a tak jsem opět zkusila makrofotografii, když jsem stáhla fotky do notebooku, všimla jsem si, že tam byl ještě jeden:-)

 
Na radu Ajky jsem se dívala, co lze všechno nastavit a u makra bylo zapnuto přisvětlení, proto je zelená taková žlutější.
 
Dnes jsem nefotila, foukal vítr a sluníčko se schovávalo za mraky.
 
 
Přeji všem krásné a pohodové květnové dny. Zuzana
 

 
 

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana