neděle 19. května 2013

Halenka z motivků kytiček

Už to bude docela dost pátků, kdy jsem si ze zbytků příze Poly uháčkovala halenku přes tričko či letní šaty. Inspirovala jsem se v nějakém časopise, víc už si nepamatuji. Materiál byl nejspíš dávaný dvojitě a motivky jsem rovnou sháčkovávala. 
 

 
Z Poly háčkuji či pletu velmi ráda a mám toho v šatníku víc, ale to někdy příště.
 
Hezkou neděli. Zuzana

20 komentářů:

  1. Zuzko, halenka je nádherná, máš můj obdiv.
    Už se těším až nám ukážeš některé další věcičky.
    Přeji Ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji. Budu se snažit něco vyfotografovat a vložit příspěvky. Ahoj a hezký příští týden. Zuzana

      Vymazat
  2. Ahoj Zuzanko , už minulá háčkovaná vesta a teď další - taky máš můj obdiv ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivanko, děkuji. Háčkuji ráda a hodně dlouho....Hezký příští týden. Zuzana

      Vymazat
  3. Týý brďo..... tak takovou jsem ještě neviděla .... tys háčkovací profík:-)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko, díky - něco už jsem uháčkovala, upletla i ušila:-) Zatím jsem šila převážně oblečení a poslední dobou jsem zanedbávala všechno. Teď se snažím dostat do dřívější formy. Ale je tolik jiných lákadel.....a čas tak rychle utíká. Hezkýk příští týden Zuzana

      Vymazat
  4. Tunika jak víno,jen to sháčkovávání motivků si ani nedovedu představit.Jsi šikulka Zuzko.Krásný příští týden přeji.Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, děkuji. Sháčkování není složité, jenom v daném místě připojíš pevným okem háčkovaný motivek k vedlejšímu. A vymyslela jsi lepší název - je to skutečně spíš tunika - to mne dopoledne nenapadlo:-) víc hlav víc ví.....ahoj a hezký víkend - stále budu držet palce. Zuzana

      Vymazat
  5. Zuzko, moc pěkné. Taky vidím prvně.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, děkuji - motivky jsem někdy viděla a barvy určil zbylý materiál, který jsem měla doma. Hezký příští týden i tobě - doufám, že je vše OK. Zuzana

      Vymazat
  6. Zuzko, jen zírám na tvé háčkované modely! Jsi šikovná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, děkuji. Nejdřív jsem háčkovala, pletla či šila z nutnosti a pak mne to začalo bavit. Spoustu věcí jsem už vypárala, ale ještě něco doma mám. Kupovaného oblečení mám doma minimum. ahoj a hezký příští týden. Zuzana

      Vymazat
  7. Zuzanko,
    halenkaje krásná !
    Jsi velmi zručná a moc děkuji za přání a zastavení u mě na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzka aj ja som začala niečo podobné háčkovať ale nejako nemám rada zháčkovavanie tých kvietkov, nepáči sa mi to ako mi to ide a tak som to vzdala...Takže obdivujem...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Nellie, já zase nerada pracuji s motivky z důvodu, že se příze rozkouskuje a výrobek není možné později vypárat:-(. Ale nějaké další věci doma ještě mám, tak je někdy postupně ukáži. škoda, že jsi to vzdala, ráda bych se u tebe inspirovala:-) Hezký víkend. ahoj Zuzana

      Vymazat
  9. Moc krásná halenka, ta musela dát pěknou práci... Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aničko, vítej na mém blogu:-) jsem ráda, že se ti halenka/tunika líbí. Jsou to jenom řetízková oka a krátké sloupky - moc pracná nebyla:-) mám i jiné, ale počasí nedovolí fotografovat venku a tak čekám a sluníčko. ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana