úterý 19. února 2013

Věneček z příze nebo provázku

Tato technika výroby věnečků není nic převratného a určitě se najde i na některém z blogů. Syn asi před dvěma lety vyhrál v tombole dekoraci, jejíž součástí byl i věneček obtočený silnějším provázkem. Vzpomněla jsem si na něj, když jsem hledala šikovné využití příze Chostilana, která byla velkým hitem před XX lety. Tehdy se nenakupovala, ale sháněla a dvacetidekové přadeno stačilo na celý svetřík. Je to hrozná umělina, přidávala jsem ji k jiné přízi a možná, že svetřík najdu a vyfotografuji v rámci svého předsevzetí, že se budu snažit zdokumentovat své výrobky.
 


Koupený polystyrenový korpus jsem hustě omotala přízí asi ve třech vrstvách. Později ho nějak dozdobím a pověsím ve verandě na dveře.


Omotávání věnečku určitě zvládnou i děti:-)


Stejnou technikou by šlo omotat i různé tvary vystřižené z kartonu, dovedu si představit třeba rámeček na fotografie.
 
Chostilanu ještě mám (i v jiných barvách), tak něco zkusím. Mám představu o jejím dalším využití a musím zkusit, zda můj nápad bude realizovatelný.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana