čtvrtek 21. února 2013

Maličkosti pro radost - dárek od Dašky

Včerejší den byl skvělý:-) Domů mi přiletěl andílek, kterého mi poslala Daška http://atelierumne.blogspot.cz/


Let měl maličko ztížený, Daška mu na cestu přibalila krásný obal na knihu nebo diář....
 
Kdyby už andílek nemohl, dostal ještě maličkého pomocníčka na krásném srdičku, aby jim cesta lépe ubíhala...
 
"Kluci" se snažili, cestu zvládli a udělali mi velkou radost....
 
Daška má všechno krásně promyšlené, bezvadně sladěné a precizně vypracované do nejmenšího detailu.
 
Daško, moc děkuji, poslala jsi mi krásný dárek:-).  Dneska jsem přijela skoro za tmy a už jsem nevydržela čekat s příspěvkem ještě další den a tak jsou fotografie při umělém světle s maličko zkreslenými barvami....vybraná vínová se mi moc líbí.
 
Díky i Ajce, že akci Maličkosti pro radost vymyslela a zorganizovala.    Zuzana
 
 

6 komentářů:

  1. Jééé...krásná reportáž z daleké cesty..:-D
    Srdíčko máš voňavé...pomačkej ho a přivoň..:-D
    a jsem ráda,že se ti dárek líbí..
    Hezký večer přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím srdíčkem mne to nenapadlo, až když jsem si přečetla příspěvek na Tvém blogu. Díky:-) Z. - Však jsem cestou domů promyslela článek, udělala pár fotek a pak už psala a psala - jenom mi vypadával net a nešel mi vložit odkaz na tvůj blog - nakonec se mi to podařilo.

      Vymazat
  2. Už jsem koukala u Dáši...je to nádhera, Zuzko!
    Kouzelná myšlenka, tyhle výměny!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, také se mi společné akce líbí - měla jsem štěstí, že jsem se mohla přidat k bezvadné partě:-) Ahoj Z.

      Vymazat
  3. Moc pěkné dárečky pro radost. Už se těším, co zase Ajka pro nás vymyslí.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, Ajka už má vyhlášené další dvě společné akce:-) Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana