úterý 28. srpna 2018

Střídání polohodu a plátna

v jedné řadě je náročné na správné utahování a rovnání paliček. Na podvinku "červíčka" střídám dva páry polohodem, dva páry plátnem, dva páry polohodem.



Ještě jich několik udělám, je to dobrý trénink.

9 komentářů:

  1. Zuzanko, jsou krásní červíčci! Jsi dobrá, ta slova popisující, co děláš, jsou pro mne španělská vesnice. Vůbec nevím, o čem píšeš, ale výsledek je báječný! Měj se moc hezky M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, píšu si to hlavně kvůli sobě - časem už zapomínám a protože záložky rozdávám, snažím se to mít nějak zapsané i s obrázkem.

      Vymazat
  2. Zuzko, ty jsi šikulka.Máš pěkné záložky do knih. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matuško, všechny stačím rozdat - sama nemám ani jednu. Nebaví mne vzorníky a tak nové techniky zkouším touto formou.

      Vymazat
  3. nádhera.... paličkování se mi moc líbí a tak mi přítel dopředu k narozeninám podaroval herduli, paličky, špendlíky a zkrátka vše co budu potřebovat.... jen ty podvinky nemám a nevím kde si je pořídit. Zkouším první polohody, zkouším plátenko, ale jen tak, bez rozpisu. Můžete mi poradit, kde seženu podvinky např. na takového krásné záložky ? Děkuji Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda pomohu, napište mi prosím na mail zuzana.jahelkova@seznam.cz

      Vymazat
  4. Milá Zuzanko, šikulko stále obdivuji.
    Krásné září ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Když jsem chodila ještě na základní školu, navštěvovala jsem kroužek paličkování. Teď už bych si na to asi nevzpomněla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana