čtvrtek 28. června 2018

Buretové hedvábí

jsem měla doma už nějakou dobu. Koupila jsem dvě klubíčka a přemýšlela, co z nich. Nakonec jsem upletla nákrčník, čepici a čelenku. Vzorek je z internetu, pletla jsem na kruhové jehlici stále z lícu, v jedné řadě se střídá 1 oko hladce a 1 oko sejmuté s nití před prací, druhá řada je celá hladce.


Kraje jsou pleteny pouze hladce a rolují se. Buretové hedvábí je velmi příjemné ale nepruží. Ze dvou klubíček je vše na fotografii a ještě jsem upletla menší čepici jako dárek.



A takhle zajímavě bylo vybarveno klubíčko:-)

Použila jsem různě dlouhé kruhové jehlice č.3,5.  Čelenka je vysoká 11 centimetrů, krajní tři centimetry jsou pleteny pouze hladce a rolují se. Čepici jsem začínala na 88 ok, hladký lem je vysoký 2,5 centimetru, po upletení 16 centimetrů jsem začala oka splétat, několika posledními jsem protáhla přízi a pleteninu tak stáhla. Nákrčník má obvod 150 centimetrů a je vysoký 18. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana