úterý 7. února 2017

Návleky na ruce z Rainbow - multicolor

jsou silnější a teplejší.  Háčkovala jsem ze dvou různých klubek, u kterých začínal návin stejnou délkou stejné barvy, po chvíli se "vzorování" rozjelo: Háčkovala jsem večer u televize a nevšimla jsem si toho:-( a párat se mi druhý den nechtělo. Tato příze asi nemá pravidelné střídání barev ve stejné vzdálenosti i když na předchozích návlecích barevnost vyšla dobře. Spotřeba 84 gramů příze, háček číslo 3,5. 


Začínala jsem do obloučků z řetízkových ok a dlouhého sloupku - viz. předchozí příspěvek. Počet obloučků (já mám 16) určuje obvod ruky, začátek je spojený do kruhu, pracuje se v kruhových řadách, na začátku řady jsou dvě řetízková oka, konec řady se připojí pevným okem. Do každého obloučku jsem uháčkovala tři dlouhé sloupky, v druhé a dalších řadách střídám reliéfní sloupky, jeden přední a jeden zadní. Háčkujeme do požadované délky návleku. Původně jsem chtěla nosit návleky obloučkovým začátkem k lokti, ale když se později změnila barevnost, budu je tedy navlékat ozdobných krajem k dlani. 


Návleky nosím velmi ráda, hřejí zápěstí a dlaně mám volné k držení volantu:-)

A k těmto návlekům jsem stejným vzorem začala háčkovat scoodies, pracuji bez návodu, inspirovala jsem se pletenou variantou - viz. starší příspěvek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana