čtvrtek 1. prosince 2016

Moje čtení v roce 2016 - listopadové shrnutí

Včera jsem dočetla poslední ze čtyř půjčených knížeček M. M. Cabicara, když je budu všechny počítat za jednu knížku, od začátku roku mám přečteno 79 knih. Nepočítám odborné publikace, ty ve svém seznamu neuvádím.

Přidala jsem se ke Čtenářské výzvě 2016, ve které se četlo dvacet knih splňujících daná kritéria, jednou jsem si vše mohla zapsat do formuláře v databázi na internetu. Systém neumožňoval přidat víc knih a tak jsem si druhou sadu podmínek splnila bez zveřejnění na stránkách Čtenářské výzvy 2016. I když by to možná šlo, pokud bych se zaregistrovala pod jiným jménem.... Díky účasti jsem "objevila" několik zajímavých autorů a určitě si přečtu i jiná jejich díla. Do "třetího" kola se mi už nechtělo, třeba najdu nějakou zajímavou akci společného čtení pro rok příští....

Poslední měsíc roku bývá hektický a tak nepočítám s tím, že bych číslo přečtených knih o dost navýšila. Mám doma čtyři půjčené knížky, ty bych chtěla do konce roku vrátit. Zatím nemám v plánu návštěvu knihovny, ale pokud mi přijde zpráva, že jsem přišla na řadu s titulem zarezervovaným před delší dobou, pro knížku si určitě dojdu.
Docela se mi líbí zapisovat si přečtené knížky, vyhovují mi i příspěvky podle jednotlivých autorů. Protože chodím do více knihoven, mám na blogu přehled o přečtených knížkách, případné tipy na další výpůjčky..... Dříve jsem si psala různé seznamy - co jsem četla, co bych si chtěla půjčit, kde knížku mají k dispozici......
Čtu velmi ráda a od školních let.....škoda, že jsem si podobnou evidenci přečteného nevedla už dřív....něco bych dokázala sepsat i po letech, ale hodně jsem si knížky půjčovala a konkrétní díla už nevím přesně, třeba detektivky půjčované od sousedky....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana