středa 5. října 2016

YARN ALONG 2016 - 40. týden

....čas mi utíká čím dál rychleji.....detektivku jsem odložila a čtu /přesněji studuji/ materiály, které budu potřebovat o víkendu....


...pár řad jsem přiháčkovala, ale přibývá to pozvolna, možná je to způsobeno zvoleným vzorkem.....tak razím heslo: pomalu, ale jistě:-)

Kocourek roste a zlobí, počet osob v genealogickém programu se stále zvyšuje.....

Paličkovat plátno a polohod jsem nezapomněla....musím se do něčeho pustit, zatím přemýšlím....určitě něco vyberu:-)

...a také mi zmizely odkazy na oblíbené blogy, které jsem sledovala - doufám, že vymyslím jak systém nahradit a snad si je vyhledám znovu.....

2 komentáře:

  1. Zuzanko, pomalu, ale jistě je dobré heslo :-))Moc se těším, co nám ukážeš upaličkovaného :-) Odkazy zmizely na více blogách....Přeji krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, dík za komentář k papričkám. U Bandorky také zmizly oblíbené blogy a už je tam má zpět. U mne zase mizí občas pravidelní čtenáři. To si asi strýček Google občas zašpásuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana