středa 13. července 2016

YARN ALONG 2016 - 28. týden

...stále něco zařizuji a tak nezbývá čas na čtení ani na ruční práce.....jenom v sobotu večer jsem "urvala" chvilku na háčkování.....(a to klubíčko mi zamotalo kotě - stačí chvilka mé nepozornosti)

Dnes mi manžel převzal zásilku s knížkou, na kterou jsem se velmi velmi velmi těšila a jsem moc ráda, že se Věruška nevzdala a že překonala všechny potíže a knížku vydala.....


......neodolala jsem, už jsem krásně novotou a tiskařskými barvami vonící stránky prolistovala a za chvíli se pustím do čtení řádků......

Moc děkuji za osobní autorčino věnování:-)

4 komentáře:

  1. Tak tu si musím také u Věrušky zamluvit, na HITHIT jsem se odsud nedostala. Už Máma se mi moc líbila. Děkuji za komentář Zuzko, mulč vypadá ,podle Tvé rady moc dobře. Díky! Mávám do dálky.M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, posílám pozdravení a přeji krásné dny plné pohody a času na čtení!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zuzko, protože chodím do městské knihovny, tak knížky taky moc nekupuji. Skříně se vahou knih pěkně prohýbají.Ale Věřiným knížkám jsem neodolala. V poslední době jsem si ještě koupila Ivanku Devátou - Radši nekoukat, ta je optimisticky napsaná a pro vnoučka Nejkrásnější výlety vlakem 1 a 2. Jak se daří paličkování ?? Pozdrav posílá Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Zuzi, pevně doufám a věřím, že jsem Tě nezklamala. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana