čtvrtek 7. dubna 2016

YARN ALONG 2016 - 14. týden

:-( jsem doma bez internetu, fotografie do YARN ALONG 2016 mám připravené, vložím hned jak odstraním problém s připojením

Aktualizace příspěvku:
Problém s internetem částečně vyřešen, ještě mám další plán a musím vše vyladit - jsem ráda, že mám ve svém okolí dobré lidičky, kteří mi pomáhají:-)


Fotografie je důkazem, že problém byl a dodnes netuším, co ho způsobilo. Hardware byl v pořádku, softwaru pomohla až nová instalace operačního systému....

Potřebovala jsem drobnost jako poděkování za dárek - uháčkovala jsem pouzdro na kapesníčky a ze zbytků bude další, tentokrát dvoubarevné - červená příze došla a v syslírně už nemám stejný odstín....

Do Čtenářské výzvy 2016 jsem vybrala jednu z mých, v dětství oblíbených, knížek - Hanýžku a Martínka od J. Š. Baara. 

Paličkovala jsem, ale na fotografování jsem minulý týden neměla náladu.....

Předsevzetí jsem dodržela - žádný nákup knih či v galanterii:-)

S notebookem se dalo pracovat, jenom nebyl připojený k internetu. O víkendu se mi podařilo dohledat v další větvi, tentokrát ze strany mého dědečka, deset generací předků. Tak jsme na tom s manželem stejně - oba známe alespoň jednoho pra pra pra pra pra pra pra pradědečka:-)

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana