středa 3. února 2016

YARN ALONG 2016 - 5. týden

Od pletení svetru (pár řad přibylo) jsem o víkendu přešla na zpracování střapaté příze, kterou jsem si objednala na internetu.....


....to bílo šedé není cuchanina, ale pletený nákrčník:-). V galanterii mi říkali, že potřebuji na nákrčník tak šest klubíček. Objednala jsem si je na internetu a na šálu mi stačila dvě, na nákrčník to vidím také tak a co udělám z těch dvou zbývající, zatím netuším. Stejné množství stejné značky mám i v černé barvě.

Rozečtená poslední zbylá knížka autorky. Jiné období a jiné postavy než v předchozím vyprávění o lékařce Adélii. Děj je přesunutý do dvacátého století, zatím jsem na začátku a čekám, jak se příběh rozvine.


Tento týden kurz nebyl, máme v okrese jarní prázdniny, tak stále zkouším pláténko na očka. Občas mám problém udržet si stejnou délku příze.....na to, jak mám přehazovat a kroutit paličky už moc nemyslím a poslouchám u toho třeba zprávy:-) a také trénuji zapichování špendlíků levou rukou - přece nebudu pořád přendávat paličky:-)

3 komentáře:

  1. Zuzko, nákrčník vypadá zajímavě, chundelatě, asi bude i krásně hřát...:-)Paličkování jsem také jeden čas zkoušela i mě to bavilo, ale přestala jsem a už paličky neumím vzít ani do ruky. Zas to budu muset někdy oprášit. Tobě se pláténko pěkně rýsuje. :-)Měj se fajn. .-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzi, vydrž,knížku jsem četla a byla jsem z ní unesená.Zajímavá zápletka a nečekané rozuzlení.Měla jsem jí přečtenou během dvou dnů :-). Přeji pěkný den i počteníčko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, chlupatice vypadá vážně zajímavě :-)A jsi šikulka, paličkování vypadá moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana