středa 27. ledna 2016

YARN ALONG 2016 - 4. týden

Krátké zhodnocení:
- stejná knížka, ale přibyly přečtené stránky zajímavého příběhu o lékařce Adélii
- stejné pletení, vypletla jsem další klubíčko a už mám oka pro rukávy odloženy na pomocných jehlicích - stále ještě nevím, zda to bude svetr nebo jenom vesta...


- po druhé lekci kurzu paličkování procvičuji "plátýnko"


- na internetu jsou digitální obrazy matriky dalších farností - na některé jsem čekala a mám z nich velkou radost - už jsem stihla nějaké stáhnout - jsou psány německy a obtížně čitelné - ale našla jsem záznam o narození své praprababičky a z rejstříku jsem si vypsala její případné sourozence...

Moc se těším na víkend, snad vyšetřím čas na tvoření a bádání:-)

Hezké poslední lednové dny. Zuzana

3 komentáře:

  1. Zuzanko Ty jsi tak akční, kolik toho stíháš při práci a domácnosti, jen zírám! Z nových poznatků do stromu rodiny máš jistě velkou radost. A svetr či vesta vypadá dobře. Mávám za vodu a hezký zbytek týdne!Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanko, jsi šikulka :-) Paličkování vypadá moc dobře a taky svetr nebo vesta, pěkná barvička :-)Přeji Ti příjemné tvoření a bádání :-) Naty náramek věnovala kamarádce a přece takovou hloupost nebudu dávat na blog :-D, to víš ta puberta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, smekám klobouk, paličkování je nádherná ruční práce, ale taky hodně náročná, moc obdivuji každého, kdo to umí, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana