středa 24. září 2014

Tusal 2014 - stav dne 24. 9. 2014

Nebýt příspěvku na blogu Evikovo vyšívání, na dnešní termín Tusalu 2014 bych zapomněla. Podařilo se mi minulý týden nastydnout a je mi všelijak, také jsme dnes měli s manželem nějaké zařizování a přijela jsem domů před chvílí. Měla jsem velmi dlouhý den.... Naštěstí syn připravil výborné zapečené brambory a moc jsem si pochutnala:-) Pustila jsem si potom notebook a mrkla na maily.....Ve fotoaparátu skoro vybité baterie, ale na fotku to ještě vystačilo:-) Tak jsem to ještě stihla, Evi děkuji:-)
 
 
Ve skleničce přibyla nějaká příze, zpracovávám materiál se syslírny, vlastně jsem začala na počátku prázdnin, ale nějak mi projekt vázne. Jsou tam i nějaké odstřižky a nitě od šití, snad později napíšu příspěvek, co jsem šila, ale fotografie nemám:-(
 
Skleničku dnes vysypu a poslední čtvrtletí začnu s prázdnou:-) Beru to jako motivaci, snad se mi podaří ji naplnit.

Hezké podzimní dny. Zuzana

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana