sobota 14. září 2013

Nečekané překvapení

Poslední dobou se "roztrhl pytel" s neplánovanými a nečekanými akcemi. Musím však přiznat, že oč víc jsou "na poslední chvíli", o to víc jsou vydařené. Jedno takové překvapení jsme měli v úterý 10. 9. 2013. S ohledem na skutečnost, že hlavní aktéři připravili akci utajovanou a vědělo o ní jenom několik málo zasvěcených, ponechám si většinu informací pro sebe, ale ráda se s vámi podělím o několik fotografií. 

Byli jsme pozváni do


Občas jezdíme kolem, ale uvnitř jsme byli poprvé

 Dekorace jsou z venkovní terasy


Mám ráda westerny a tak se mi prostředí líbilo:-)

Tahle "hláška" nemá chybu      ....to J je v závorce 

Ale dva účastníky vám přece jenom představím  - Bad
Matylda

....a že ty dvounohé baví, točit se pořád dokola.....

....až se mi z vás zatočila hlava....


....už mi dej pokoj s blikáním bleskem do očí, už jsem psí dědeček a mám rád klid.



Přeji všem hezký víkend. Ahoj Zuzana

8 komentářů:

  1. Určitě to byla pěkná akce. A ti pejsánci jsou super. Gratuluju k 55 čtenářům Tvého blogu.
    Zuzko, přeju klidný víkend.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za gratulaci - ve skutečnosti jich je 56 - jedna čtenářka je přihlášena i jinak:-) Jsem moc ráda, že můj blog má své pravidelné čtenáře, mezi nimi i Tebe. ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Také gratuluji Zuzko k té spoustě čtenářů blogu a chválím fotky.Musela to být super akce a pejsci jsou vždy má srdeční záležitost,takže díky i za jejich moc pěkné snímky.Krásný víkend Ti přeji!Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, děkuji:-) Ti psi byli dalším překvapením. Bada znám od malička, je to psí stařeček a já rád, že ještě chodí. Matyldu jsem viděla poprvé a chovala se jako psí dáma, poslouchala každého a ty její oči:-) Také ti mávám za slanou vodu Zuzana

      Vymazat
  3. Vypadá to na prima akci. Máš pravdu, žče neplánované bývají často nejlepší. Krásní účastníci s mašličkou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Týý jo, tys byla na divokém západě.... to musela být paráda:-)
    Pěkný víkend:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice to vypadalo, jako na divokém západě, ale účastníci se chovali kulturně, nestřílelo se....i když na to piano nikdo nezahrál, tak vlastně ani nevím, jak by to bylo v případě, že by platil nápis...Ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana