pondělí 17. června 2013

Lov beze zbraně

Už jsem tu na blogu psala, že se pokouším zachytit fotoaparátem letící vlaštovičku. Jsou jako střely a tak je na fotografii zpravidla modré nebe. Také se mi většinou stane, že vyjdu ven s aparátem a nálety se přesunou z našeho dvorku někam jinam. Několik let už u nás nehnízdí a tak máme jenom návštěvnice. Takhle odpočívají na elektrickém kabelu. Ten je poměrně daleko, použila jsem největší zoom a z fotografie ještě udělala výřez.
 

A jednu se mi podařilo zachytit v akci.
 
Někde poblíž hnízdí hrdličky a na střeše "kampeličky" cukrují.
 
 
 
 
 
 
Opět foceno z velké dálky největším zoomem a pak vyříznuto.
 
Ještě jsem zachytila jednoho ptáčka zpěváčka, ale nejdřív se pokusím v chytrých knížkách zjistit, který to je.
 
Ahoj a přeji dobrou noc a klidné a pohodové úterý. Zuzana

7 komentářů:

  1. To se Ti podařilo Zuzko!To je úžasné,ti letící ptáčci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, to víš, občas jsem paličatá a mám ráda výzvy. Kdyby to bylo jednoduché, tak udělám několik fotografií, ale takhle si říkám, že to musím někdy zvládnout.

      Vymazat
  2. Vlaštovky mají asi radar na foťáky .... to je u nás pravidlo, že krouží nad zahradou, a jak vemu do ruky foťák, je najednou nebe čisté:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, to u vás také? já si myslela, že problém mám jenom já.

      Vymazat
  3. Začíná být z Tebe dobrý reportér.S fotoaparátem jsi kamarád.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maruško, jenom jsem přišla na to, že se při fotografování dobře odreaguji od všech problémů a starostí. Je mi jenom líto, že mi to tak dlouho trvalo. A nebýt toho, že jsem si založila blog, tak by fotoaparát dál zastarával uložený ve skříňce. ahoj Zuzana

      Vymazat
  4. ahojky Zuzi, příspěvek mi vyloudil úsměv na tváři. Vzpomněla jsem si , jak jsem přesně takto fotila vloni vlaštovičky já. Z "tisíce" záběru vyšel jeden.
    http://carolinamia.blogspot.cz/2012/07/nase-ziva-ptaci-zahrada.html
    Ale mě to nesmírně bavilo. Nejvíce u toho letí čas :-) Ty jsi šikulka, povedených záběrů máš mraky.Gratuluji. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana