pondělí 8. dubna 2013

Tak nám začal nový týden....

Tak nám krásně začal nový týden, ráno bylo umrzlo a teploměr ukazoval čtyři čárky pod nulou, ale potom skoro celý svítilo sluníčko:-). Bohužel jsem si ho mohla vychutat většinu času pouze za oknem:-(. Cestou domů jsem se "kochala" pohledem na zasněžené Krkonoše i se Sněžkou:-), ale ty vídáváme za jasného počasí skoro pokaždé: Fotky nemám, spěchala jem na nákup, blížila se zavírací doba naší prodejny potravin. Příště zkusím, co zvládne mobil....
Doma jsem prošla zahradu, nakoukla za plot na fialky jak nesměle vystrkují své první lístky. Manžel koupil sadbu a v pařeništi máme zasázený salát, kedlubny a květák, syn vysel ředkvičky:-).
Manžel připravuje čela foliáku, děláme je z kašírovné folie a tak nám vydrží několik let.
K večeru se zvedl vítr a objevil se nějaký ten mráček, tak uvidíme, jak bude zítra. Takhle vypadala západní obloha těsně před devatenáctnou hodinou.
 

 

 
Připravila jsem si nějaké příspěvky do dvou rubrik, ta jedna se štítkem "knihovnička" bude věnovaná mému nejstaršímu a největšímu koníčku - knížkám. Příspěvky rozdělím podle autorů a budu k nim postupně dopisovat jejich knížky, které jsem četla a připíšu si seznam těch, které bych si přečíst chtěla. Dnes jsem opět byla v knihovně a tak mám o "zábavu" postaráno. 
Pro druhou rubriku vymýšlím název, už mám nějaké nápady a tak je musím nechat "uzrát".
 
Hezký zbytek pondělí a pevně věřím, že i zítra bude krásný a hlavně slunečný den. Ahoj Zuzana

4 komentáře:

  1. Koukám, teda nekoukám, jen čtu, ale ráda bych koukala:-)))
    Kedlubny mám taky, květák ne, a na salát jsem se letos vykašlala, páč už mě nebaví krmit ty slizouny:-)) Vloni ty potvory sežraly všechen salát a dokonce všechny slunečnice, co jsem pěstovala pro ptáčky, sežraly hned v zárodku! Koupila jsem takový ten zelený protislimákový obrubník a jsem zvědavá, jestli bude fungovat:-)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko, také nás tu obtěžovalo velké množství slimáků, ale pravidelně jsme je sbírali a už se objevují pouze sporadicky - snad tomu bude tak i letos. ahoj Zuzana

      Vymazat
  2. Knížky jsou také moje velká láska. Do knihovna chodím velmi ráda. Vždy tam jdu s přesvědčením, že si půjčím
    1-2 knížky, protože neustále bojoju s časem. Nakonec vždy odcházím s plnou náručí, protože to tam prostě nemůžu nechat :-). A pak mi stojí práce a jsem nevyspalá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali, tak to jsem na tom stejně:-) také si vždycky půjčím, co se dá, a pak sotva stíhám číst a vracet v termínu. Pokud máš nějaké zajímavé tituly nebo oblíbené autory, napiš a já bych si je půjčila. Dobré rady není nikdy dost, i když většinou dobře poradí i knihovnice (ale jenom v menších knihovnách) ve vědecké nebo nějaké větší buď marně bloumám mezi regály nebo tam jdu pro konkrétní titul. ahoj Zuzana

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana