neděle 17. března 2013

Velikonoční věneček na vchodové dveře

Jak jsem včera slíbila, vyměnila jsem "zimní" věneček na vchodových dveřích za jarní a velikonoční. Již několik let používám slaměný korpus, na který jsem částečně nařasila a připevnila dvojitou netkanou textilii zakoupenou v květinářství (už mám druhou, po několika letech se rozpadne). Z jara věneček připevním na dveře a pak jen měním dekorace podle ročního období nebo nálady. Na zimu mám jiný, ale ten ukáži koncem podzimu. Dnes nám tu docela fouká, ale jedna fotografii je použitelná. Na věnečku je připevněno slaměné káčátko, tři plastová vajíčka, malý věneček z umělých jarních květin a stuha, používám floristický drát nebo dlouhý špendlík. Zdobení určitě zvládnou i děti.
 

3 komentáře:

  1. Mám tu dva korpusy na věnečky a ještě zítra volno,tady je svátek.Zkusím také nějaké věnečky vytvořit.Ten Tvůj už k Vám nese jaro a velikonoce,je krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, to já ještě neměnila nic, my tu máme ještě zimu:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem to nějak neodhadla, víc by se hodil zimní, když je venku více sněhu než o Vánocích:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a za vložený komentář. Zuzana